niedziela, 10 maja 2015

NOWOŚCI KOSMETYCZNE

Hej ! Tu Oliwia :) Po dłuższej przerwie znalazłam chwilkę na zrealizowanie posta. Będzie on o kosmetykach, które udało mi się upolować na promocji -49% w rossmannie, ale również pojawią się rzeczy, które dostałam od moich wspaniałych znajomych z okazji urodzin.

 Oto całość



W pierwszy tydzień wyprzedaży mogłyśmy polować na podkłady, pudry, korektory, róże itd.
  • podkład L'OREAL true match i kupiłam go w najjaśniejszym kolorze N1. Ja mam ten problem, że mam oliwkowy odcień skóry i nigdy nie mogę dopasować podkładu, dlatego też rzadko go używam. Piszą na nim, że ma on się niby dopasować do koloru mojej skóry, jednakże u mnie widać różnice w kolorze. Poza tym nie mam mu nic do zarzucenia. 
  • Baza pod makijaż z wibo   użyłam jej kilka razy i nie przekonała mnie do siebie. Jest sylikonowa, więc nie chcę jej za często używać. Ma również bardzo specyficzny zapach, który mnie troszeczkę drażni.
  • Korektor wibo 4in1    różowy maskuje sińce pod oczami, zielony kamufluje popękane naczynka, beż maskuje wypryski, a jasny brąz modeluje kształt twarzy. Jest nawet spoko, tylko nie można przesadzić z zielonym i różowym, ponieważ kolory te są dość widoczne na skórze.
  • Puder Rimmel stay matte numer 001 czyli transparentny. Jest to chyba jeden z najsławniejszych drogeryjnych pudrów. Jak dla mnie najlepszy.
  • Bibułki matujące z wibo
  • i rozświetlacz z Lovely lights on me, który okazał się kompletnym bublem. Ma chamskie drobinki (o ile można to nazwać drobinkami). 
Następnie była promocja na produkty do oczu






  • Mascara Maybelline the one by one volum' express czarna  moja ulubiona
  • Mascara Eveline Volume Celebrities na wypróbowanie 
  • według mnie najlepsza tania odżywka do rzęs Eveline
  • Trzy cienie z Bell w kolorach 01, 04 i 05
  • Brązowy eye liner z miss sporty
Trzeci tydzień czyli produkty do ust i paznokci
  • Pierwsza po lewej to Eveline (złota seria) nr 637 
  • Po prawej Rimmel 070 airy fairy
  • Pierwsza na dole również Rimmel 170 alarm (prezent)
  • Następnie Bourjois rouge edition Velvet 09 happy nude year
  • błyszczyk Eveline magic gloss 6in1taki brzoskwiniowy


  • czerwony lakier Lovely baltic sand czyli lakier o piaskowej fakturze 
  • biały lakier z Lovely matt white
  • lakier Eveline w kolorze pastelowego fioletu
  • lakier wibo wow granite sand
  • ten ostatni nie jest z promocji. Był dodatkiem do gazety. Essence 


Oprócz tego z kosmetycznych rzeczy w prezencie dostałam perfumy i balsam z CK oraz peeling z H&M.
Ostatnio na promocji również w H&M 3 za 2 kupiłam trzy maseczki.



Mam nadzieję, że lubicie taki rodzaj postów. Piszcie, co wy upolowałyście na rossmannowych promocjach :)

12 komentarzy:

  1. Piękne kolory szminek :)
    zapraszam : weromar.blogspot.com

    Będzie mi bardzo miło jeśli odwiedzisz i zaobserwujesz mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam tą odżywkę z Eveline i zobaczymy jak sie sprawdzi :3 Szminki cudowne ja poszukuję bordowej http://beavesomee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super szminki. OBS/OBS ? Zacznij :) http://secretfashioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne szminki! Mam korektor z wibo (tę paletkę), ale jakoś specjalnie nie przypadł mi do gustu. Daj znać, jak sprawują się bibułki! Pozdrawiam! :)
    pisanewoda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korektor też nie przypadł mi do gustu i oddałam go mojej mamie. Z bibułek nie korzystam, ponieważ nie widzę dużej różnicy :)

      Usuń
  5. Ja również mam puder Stay Matte 001. Jestem z niego bardzo zadowolona :)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję, liczę na rewanż ;)
    http://amfaceless.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje z mojego prawdziwego konta JuliaJula.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepraszam że nie z tego :/

    OdpowiedzUsuń
  9. pytałaś o wspólną obserwację, ja już obserwuje i czekam na rewanż ;)

    http://justcallmetess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Część znam, świetne są :)



    Obserwuję! Za komentarz do najnowszego posta odwdzięczam się trzema komentarzami i obserwacją, jeśli jeszcze nie zaobserwowałam ;)
    http://blackberryandblue.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaobserwowałam i liczę na to samo, dopiero zaczynam:) http://queejuliett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń