wtorek, 7 kwietnia 2015

Mój makijaż codzienny

Nie do końca "codzienny". Do szkoły wolno mi jedynie pomalować rzęsy i zakryć niedoskonałości cery przy pomocy korektora, podkładu i pudru. Eyeliner, cienie do powiek, róż czy szminka nie wchodzą w grę. Jakoś specjalnie nie robi to dla mnie problemu, jednak gdy planuję wyjście z przyjaciółmi czy większą okazję nie pogardzę większym makijażem - oto on. Zapraszam!



1. Nawilżenie
 Krew Iwostin - Sensitia

2. Podkład
Podkład Maybelline NY, Affini Mat, 16
Gąbeczka - Yves Roshe

3. Puder
 Puder - Sephora Mineral
Pędzel składany - Sephora

4. Róż na policzki
 Róż - Eveline , Satin Blush 03

5. Brwi 
 Cień do brwi - Inglot
Pędzelek - Hakuro H85


 6. Cienie do powiek (używałam 2, 3 i 4 cienia)
 Paletka cieni Nude - Sephora
Pędzelek - Hakuro H69

7. Kreska
 Eyeliner - Astor, eyeliner w pędzelku


Jak do tej pory wygląda to tak. Jeszcze tylko rzęsy :)


8. Rzęsy
  Tusz do rzęs - Maybelline The Rocket volum
Zalotka - H&M
Grzebyk (?) - umyta końcówka po starym tuszu, używam tez do brwi

EFEKT KOŃCOWY

Jeśli macie jakieś pytanie odnośnie produktów ,których używam piszcie w komentarzach. Na pewno odpowiem! / Gosia




2 komentarze:

  1. Bardzo podobają mi się efekt końcowy! Piękna dziewczyna! Mam nadzieję, że uda mi się go odwzorować! Pozdrawiam i obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny makijaz, kreski sa perfekcyjne - chcialabym je ujrzec na zywo. pozdrowienia z Kołobrzegu!

    OdpowiedzUsuń